Oborový portál o nízkoprahových sociálních službách a zařízeních
 
.inzerce
05 | 03 | 18
Klub Beztíže
Kontaktní pracovník/ce
Klub Beztíže (nízkoprahový klub pro děti a mládež) při DDM Praha 3 - Ulita vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici kontaktní pracovník/ice pro dět...
05 | 03 | 18
NZDM Futur
Kontaktní pracovník/ce

Organizace Šance pro Tebe, z.s. vypisuje výběrové řízení na pozici: Kontaktní pracovník s dětmi a mládeží v NZDM Futur 
Předpokládaný...
05 | 03 | 18
Terénní program pro rodiny
Sociální pracovník
Organizace Šance pro Tebe vypisuje výběrové řízení na pozici: Sociální pracovník pro práci s rodinou na Chrudimsku 

Předpokládaný nást...
05 | 03 | 18
Terénní program pro rodiny
Pedagogický pracovník v předškolce
Organizace Šance pro Tebe vypisuje výběrové řízení na pozici: Pedagogický pracovník v „předškolce“ pro sociálně znevýhodněné děti –...
05 | 03 | 18
Středisko Milíčův dům
Terénní sociální pracovník
Výběrové řízení na pozici Terénního sociálního pracovníka – Diakonie ČCE středisko Milíčův dům, Jaroměř

Náplň práce: 
...
Archiv >
 
 
 
HomeČASČlánkyOsvětové spoty

Další články klubu

27 | 09 | 06 Verze pro tisk

Osvětové spoty

Nízkoprahový klubNízkoprahový klub neboli nízkoprahové zařízení pro děti a mládež je chráněným místem, kde mohou mladí lidé najít nejen podporu a odbornou pomoc, ale také zábavu a prostor pro vlastní aktivity. Pro pobyt v klubu není potřeba registrace nebo zaplacená vstupenka. Stačí jen přijít a strávit čas ve společnosti vrstevníků. Cílem nízkoprahových zařízení je minimalizovat rizika související se způsobem života dospívajících, umožnit jim lépe se orientovat v jejich sociálním prostředí a řešit jejich problémy. Především je nízkoprahový klub místem, kde vám porozumí. To jsou základní sdělení informační kampaně Nízkoprahových zařízení pro děti a mládež, která proběhne na obrazovce České televize od 16. 10. do 3. 12. 2006. 

Myšlenku informovat veřejnost o existenci této sociální služby přivedla na svět Nadace VIA, která se svým projektem uspěla ve výběrovém řízení o vysílání obecně prospěšného sdělení. Finančně projekt podpořili Nadace Vodafone ČR, Nadace rozvoje občanské společnosti, Česká asociace streetwork a společnost Stillking Films, v jejíž produkci spoty vznikají..   Osvětové spoty

Nadace VIA oslovila režiséra Jakuba Koháka (mimo jiné několikanásobný držitel výroční hudební ceny Anděl), který je znám svým vstřícným přístupem k sociální reklamě. Spoty vznikají pod jeho režijním vedením, v produkci Michala Berky a dle scénáře Martina Charváta, známého kreativce z reklamní agentury MARK BBDO.  

Spoty budou dva a budou mít čistě informační (osvětový) charakter. Nebude se v nich tedy žádat o finanční podporu. První osloví širokou veřejnost a bude informovat o tom, že kluby existují. Druhý bude zaměřený na potenciální klienty, návštěvníky klubu, především v problematickém věku 12-19 let, aby se dozvěděli, že existuje alternativa k trávení času na ulici.

KOMENTÁŘE
Jméno Příspěvek
Přidejte svůj komentář (*):   
Jméno (*):
Email (*):
URL:
Kolik je dva plus tři? (**)
Předmět (*):
(*) povinné údaje
(**) kontrolní antispamová otázka
BB help BB code formátování - nápověda
Pozor! Čtěte! Pravidla diskuse na portálu StreetWork.cz
 
.Home .Odborná sekce .Fórum TP .Otázky a odpovědi .Fotogalerie .Odkazy .Partneři .Mapa portálu
.Metodika .ČAS .Členství v ČAS .Vzdělávání .Konference .Týden klubů .Cena . . .RSS kanál .Odběr novinek emailem | ČAS © 2006 - 2022 | portal@streetwork.cz