27 | 04 | 17 
Terénní programy Magdaléna
Vedoucí Terénních programů Beroun
Hledáme do našeho týmu vedoucího nebo vedoucí berounského terénního programu. Hledáme někoho, kdo dokáže zodpovědně a samostatně pracovat s příběhy a potřebami závislých klientů v nízkoprahových terénních službách. Nabízíme atraktivní práci s lidmi ve stabilní organizaci, která má široké spektrum adiktologických služeb a 20-ti letou tradici v prevenci a léčbě závislostí.
U nás se nemusíte bát stereotypních dní strávených v kanceláři, nabízíme rozmanitou práci s klienty v terénních lokalitách Beroun a Praha-západ.
Základní informace o nabízené pozici:
- náplň práce: vedení týmu terénních pracovníků pro aktivní uživatele drog
- možnost seberealizace
- spolupráce s vedením organizace s podílení se na rozvoji její strategie
- terénní sociální práce s aktivními uživateli návykových látek
- spolupráce s návaznými službami (např. Adiktologická ambulance Beroun)
- práce na 1,0 úvazku;
- místo výkonu práce: Beroun
- nástup: červen/červenec 2017.
Pro tuto pozici potřebujete:
- VŠ nebo minimálně VOŠ vzdělání
- jednu z následujících kvalifikací – sociální pracovník (dle zákona č. 108/2006 Sb.), adiktolog, všeobecná sestra, sociální práce, speciální pedagogika, apod.;
- praxi minimálně 3 roky v adiktologických službách, znalosti v oblasti prevence a léčby drogových závislostí
- trestní bezúhonnost;
- přehled o drogové problematice;
- dobré komunikační schopnosti;
- flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost;
- schopnost efektivně pracovat v týmu i samostatně;
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel, internet;
- řidičský průkaz skupiny B.
Bude se Vám hodit aneb výhodou:
- odborné vzdělání – ukončený či započatý sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik, kurzy krizové intervence/motivačních rozhovorů či první pomoci;
- osobní znalost lokality Berounsko, Praha západ
- zkušenost s vedením malého týmu
Nabízíme:
- možnost uplatňovat a rozvíjet vlastní nápady,
- profesní podporu (metodikou pomoc, intervizi),
- odpovědnou práci v profesionální nestátní organizaci s 20ti letou tradicí;
- adekvátní platové zařazení dle tarifů MPSV;
- příjemné zázemí a týmovou spolupráci;
- pravidelnou supervizi (týmová supervize + supervize vedoucích HR programů/středního managementu);
- podporu v kontinuálním vzdělávání v oboru;
- další zaměstnanecké výhody v rámci společnosti (stravenky, týden dovolené navíc a další).
Výběrové řízení:
Vážné zájemce o tuto pracovní pozici prosíme, aby nejpozději do 19. 5. 2017 zaslali přihlášku do výběrového řízení včetně svého profesního strukturovaného životopisu a motivačního dopisu na e-mailovou adresu zatrepalek@magdalena-ops.cz a do předmětu uvedli „VŘ TP_BE_2017". - Výběrové řízení probíhá následovně: výběr dle zaslaných životopisů a motivačních dopisů, 1. kolo přijímacích pohovorů, 2. kolo přijímacích pohovorů, dvoudenní stáž v programu.
- K ústnímu pohovoru budou vyzváni pouze vybraní kandidáti.
- Oznámení o negativním výsledku zasíláme pouze elektronicky.
- Magdaléna, o.p.s. si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení nebo neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.
Pro bližší informace kontaktujte:
Mgr. Jiří Zatřepálek
, odborný ředitel HR služeb - Magdaléna, o.p.s.
mobil: 739 308 401,
e-mail: zatrepalek@magdalena-ops.cz Vedení týmu a práce v něm, realizace a rozvíjení vlastních nápadu, volnost pohybu v lokalitách a rozmanitost osudů jednotlivých klientů jsou věci, které naši práci dělají i po letech atraktivní…
|