ČAS
vyhlašuje dvoudenní seminář pro pracovníky v zařízeních poskytujících
nízkoprahové sociální služby zejména NZDM a SW "Public relations a firemní
fundraising prakticky!" Dvoudenní seminář pro max. 15 osob v rozsahu 16
hod. je akreditován u MPSV.
Komu je
seminář určen:
Pracovníkům
v zařízeních poskytujících nízkoprahové sociální služby zejména NZDM a SW.
Doporučujeme, aby se kurzu účastnili pracovníci, kteří chtějí (a mají
kompetence) v organizaci/zařízení řídit a řešit PR a firemní fundraising.
Termín
semináře:
28. - 29. 5.
2012
Výuka:
1. den: 10 -
18 hod.
2. den: 8 -
16 hod.
Lektor:
David Petr - opírá se především o svou osmiletou profesní praxi ve firemním
fundraisingu a šestiletou praxi v public relations v občanském sdružení PROSTOR
PRO (www.prostopro.cz). Semináře s tímto
lektorem jsou nejvhodnější pro pracovníky a organizace, které s firemním
fundraisingem a public relations nemají mnoho zkušeností, ale vědí, že se
chtějí a musí těmto oblastem věnovat. Lektor při seminářích pracuje s
aktuálními profesními zkušenostmi a dovednostmi získané pravidelným
vzděláváním. Teoretické poznatky aplikuje do praktických příkladů. S posluchači
je v neustálém dialogu a využívá i jejich zkušeností a poznatků pro ostatní
posluchače. Je osobně velmi motivován vzdělávat právě v oblastech firemního
fundraisingu a public relations, protože tyto nástroje považuje pro organizaci
za existenčně důležité.
PUBLIC
RELATIONS…prakticky!
Jednodenní
seminář s příklady z každodenního života pracovníka PR
Motto: Bez
veřejnosti to opravdu nejde…
Základní
heslo:Komunikujte!
Klíčová
slova:Public
relations, praktické nástroje PR, osobní příběhy, veřejné akce, komunikace,
corporate identity, tisková zpráva
Kurz vám
pomůže:
Vytvořit si
vlastní nejlepší nástroje pro dobré PR organizace. Uvědomit si důležitost
Corporate Identity organizace. Rozdělit si Vaše cílové komunikační skupiny a
jak s nimi komunikovat. Zjistit sílu tiskové zprávy
Cíl:
Seznámit
účastníky s praktickými nástroji PR.
Uvědomit si,
že s každou skupinou komunikujeme jinak.
Seznámit
účastníky se základy tiskové zprávy.
Obsah:
Kvalitní PR
- základ dobré organizace
Rozdílem
mezi PR a marketingem
Corporate
identity organizace/zařízení
Jak
odstranit předsudky o organizaci/zařízení? Praktické nástroje PR
Které
nástroje PR jsou nejlepší?
Vyplatí se
plánovat PR?
Příklad
informační kampaně
Veřejnost,
firmy, úředníci, politici - jsou stejní?
Tisková
zpráva (vlastnosti, struktura)
ÁR PÍ aneb
jak to zazdít
Doporučená
délka: 7 hodin
Doporučené
znalosti účastníků:
Komunikační
dovednosti, základy PR
Termíny: 28.
května 2012
FIREMNÍ
FUNDRAISING…prakticky!
Jednodenní
seminář s příklady z každodenního života firemního fundraisera
Motto: Kdo, když ne
my? Kdy, když ne teď?
Základní
heslo: Požádejte
ještě dnes!
Klíčová
slova: firemní
fundraising, dárce, partner, sponzor, člověk jedná člověkem, motivace, péče,
dar, komunikace, dlouhodobé partnerství, praktické nástroje, příklady dobré
praxe
Kurz vám
pomůže:
Nahlédnout
do firemního fundraisingu a uvědomit si jeho důležitost. Ujasnit si postavení
firemních dárců vedle jiných zdrojů. Začít s firem. fundraisingem
Cíl:
Seznámit
účastníky se základy a nástroji firemního fundraisingu
Motivovat
účastníky začít s firemním fundraisingem
Obsah:
Ideální
fundraising v kvalitní organizaci
O čem je
doopravdy firemní fundraising
Zlatá
pravidla firemního fundraisingu
Vybrané
metody firemního fundraisingu
Příklad
fundraisingového programu
Co můžeme
nabídnout firmě a co může nabídnout nám?
Rozjíždíme
firemní fundraising. Koho oslovit a jakým způsobem?
Péče o dárce
Co udělat,
když nemáte čas
Doporučená
délka: 7 hodin
Doporučené
znalosti účastníků:
Komunikační
dovednosti, základy fundraisingu
Termíny: 29.
května 2012
Místo kurzu:
Praha, Dům
světla
Cena
semináře:
Cena kurzu
stanovena ve výši 2 800 Kč.
Pro
účastníky z členských zařízení České asociace streetwork o.s. cena 2 200 Kč.
Ubytování
ani stravu nezajišťujeme.
Uzávěrka
přihlášek: 30. 4. 2012
Dostatek příkladů z praxe, je znát angažovanost lektora v dané problematice. Skvěle připravená prezentace a pěkný sumář důležitých věcí. Líbily se mi konkrétní příklady. David Petr je zapálený pro věc - fundrasing. Má kultivované vystupování. Pohotově odpověděl na všechny dotazy, mluvil jasně a srozumitelně.*
* pozn.: citáty jsou vybrané ze skutečných ohlasů na seminář