Oborový portál o nízkoprahových sociálních službách a zařízeních
 
.inzerce
05 | 03 | 18
Klub Beztíže
Kontaktní pracovník/ce
Klub Beztíže (nízkoprahový klub pro děti a mládež) při DDM Praha 3 - Ulita vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici kontaktní pracovník/ice pro dět...
05 | 03 | 18
NZDM Futur
Kontaktní pracovník/ce

Organizace Šance pro Tebe, z.s. vypisuje výběrové řízení na pozici: Kontaktní pracovník s dětmi a mládeží v NZDM Futur 
Předpokládaný...
05 | 03 | 18
Terénní program pro rodiny
Sociální pracovník
Organizace Šance pro Tebe vypisuje výběrové řízení na pozici: Sociální pracovník pro práci s rodinou na Chrudimsku 

Předpokládaný nást...
05 | 03 | 18
Terénní program pro rodiny
Pedagogický pracovník v předškolce
Organizace Šance pro Tebe vypisuje výběrové řízení na pozici: Pedagogický pracovník v „předškolce“ pro sociálně znevýhodněné děti –...
05 | 03 | 18
Středisko Milíčův dům
Terénní sociální pracovník
Výběrové řízení na pozici Terénního sociálního pracovníka – Diakonie ČCE středisko Milíčův dům, Jaroměř

Náplň práce: 
...
Archiv >
 
 
 
Advertisement
HomeKlubyČlánkyZapojte se i vy! aneb PR kampaň ČAS

Další články klubu

28 | 05 | 08 Verze pro tisk

ČAS

Zapojte se i vy! aneb PR kampaň ČAS

Česká asociace streetwork o.s. (ČAS) připravuje na podzim 2008 až jaro 2009 informační kampaň. Aktivity realizované v projektu jsou financovány z projektu podpořeného Nadací Vodafone ČR. Rádi bychom v tomto období posílili PR (vztahy s veřejností) uvnitř oboru NZDM, zajistili finanční stabilitu kanceláře ČAS, získali finanční podporu pro členská zařízení ČAS, zajistili informovanost veřejnosti v krajích a podpořili celkově PR v krajích.

Pro realizaci sedmi krajských regionálních kampaní hledáme schopné spolupracovníky!

ilustrační obrázekPokud vás tato informace zaujala, čtěte dál.
Základním předpokladem této kampaně je zapojení a spolupráce klubů uvnitř krajských pracovních skupin (v případě neexistence těchto subjektů aktivních zástupců z řad NZDM) spojená s aktivitami na celostátní úrovni (pod koordinací kanceláře ČAS).

Jaké konkrétní akce chystáme?
A. Celostátní aktivity
(zajišťuje a koordinuje kancelář ČAS)
Cílem všech aktivit je vytvoření PR, fundraisingové strategie, která by zajistila do budoucnosti spolehlivého partnera pro ČAS a členská zařízení. Hledáme partnera jakým je nyní Nadace Vodafone ČR.

Během roku 2008 a do května 2009 chceme realizovat tyto aktivity:

  • Na podzim se bude konat 2. ročník Týdne nízkoprahových klubů. Jeho součástí bude i Turné pro nízkoprahy II ve čtyřech regionech.
  • Na jaře 2009 bychom chtěli v obnovené premiéře odvysílat televizní spoty a odvysílat dokument o nízkoprahových klubech (květen). Příprava dokumentu začne již v létě, kdy by měl vzniknout scénář. Natáčet se bude v klubech, které budou mít zájem se zapojit. Výsledkem bude kromě zmíněného dokumentu i několik profesionálních krátkých klientských spotů pro použití zařízení v jednotlivých krajích.
  • V listopadu 2008 chceme do klubů dodat další dva komixové příběhy pro preventivní programy.
  • Tradiční výroční cena ČASovaná bota se přesouvá až do začátku příštího roku. Vyhlášení proběhne v březnu 2009 a to již podle nových pravidel.

B. Regionální kampaně
(bude zajišťovat regionální koordinátor ve spolupráci s kanceláří ČAS)
Hlavní osou všech aktivit je „Regionální kampaň krajských skupin“, jež bude, i s přípravou a plánováním, realizována od června 2008 do května 2009. Zaměření a cílová skupina bude záviset na rozhodnutí krajských koordinátorů, který by měl úzce spolupracovat s krajskými regionálními skupinami NZDM či v případě její absence minimálně s kluby v regionu.
ČAS nyní (viz níže) hledá schopné a aktivní regionální koordinátory v rámci krajských, regionálních pracovních skupin NZDM i mimo ně, jež by se v dané lokalitě ujali koordinace PR aktivit. ČAS si je vědoma skutečnosti, že každý kraj a region má specifické požadavky na PR ve své oblasti (tedy že v různých oblastech je efektivní využít finanční prostředky jinak) a proto přesně nestanoví, jak se mají dané prostředky využít.

Postup výběrového řízení:

  1. Vyplnění a odeslání předběžného projektového záměru (viz níže) - do 16. 6. 08.
  2. Výběr koordinátorů výběrovou komisí na základě dodaných předběžných projektových záměrů - 19. 6. 08.
  3. Setkání koordinátorů (27. 6. 08) s předáním podrobnějších informací - nutná účast
  4. Souběžně:
    1. Příprava konkrétních projektových záměrů (popis aktivit, harmonogram, specifikace nákladů)
    2. PR semináře pro koordinátory - odborná pomoc při doladění PR aktivit v krajích, koordinace s celostátními aktivitami (srpen až září)
    3. Průzkumy u cílových skupin (např. v rámci Týdne nízkoprahových klubů).
  5. Podání „ostrého“ projektového záměru bude součástí smlouvy o poskytnutí prostředků  (je podmínkou poskytnutí prostředků).
  6. Podpis smlouvy o realizaci projektového záměru a poskytnutí finančních prostředků (ve výši cca 128.000,-).
  7. Realizace regionálních aktivit.
  8. Předání závěrečné zprávy s vyúčtováním a to do 15. 5. 2009.

Zásadním kritériem pro vybrání Vašeho záměru je spolupráce s dalšími NZDM ve Vašem kraji/lokalitě. Tento projekt není určen pro propagaci/PR jednoho zařízení, ale oboru a služby NZDM v lokalitě. Představa je taková, že koordinátor v úzké spolupráci s krajskými skupinami či dalšími zařízeními společně vymyslí aktivity šité na míru svým potřebám, společně se zapojí do jejich realizace, navzájem si pomohou. Mělo by jít o týmovou činnost.
Celkově se předpokládá společná koordinace, vizuální identita a aktivní spolupráce, účast na vzdělávacích akcích a koordinačních schůzkách.

Co koordinátorům krajských skupin (jiných platforem) nabízíme!

Regionální koordinátor by tedy zodpovídal za krajskou (oblastní) PR. Za tuto svoji činnost by byl honorován (popřípadě i spolupracovníci). Vybraný krajský koordinátor by zodpovídal za vypracování podrobného projektového záměru a rozpočtu, jež bude zohledňovat konkrétní aktivity PR kampaně. Tedy například pokud by šlo o osobní setkávání s krajskými zastupiteli, budou větší osobní náklady, než v případě rozesílání informací o NZDM na všechny městské úřady).

Jaká přesně bude přímá finanční podpora PR krajských skupin a jiná další podpora od ČAS uvádíme v příloze (viz Ke stažení).

Pokud máte zájem se na celé kampani podílet, vyplňte přiložený předběžný projektový záměr. K přihlášce přiložte materiály, kterými můžete doložit Vaši zkušenost s realizací PR aktivit (Příklady: osvědčení pracovníka o účasti na kurzu, vámi realizované plakáty, výroční zprávu, natočený videospot atd.).
Záměr pošlete do 16. června 2008 e-mailem na adresu asociace@streetwork.cz a podepsanou poštou na adresu Česká asociace streetwork o.s., Rakovského 3138, 143 00 Praha 12.
Na základě Vámi předložených projektových záměrů výběrová komise jmenovaná správní radou ČAS vybere spolupracující subjekty pro realizaci krajských PR Kampaní.

Za Českou asociaci streetwork
Jindřich Racek

Ke stažení:

(Pokud se dokument nezačne sám stahovat, klikněte na odkaz pravým tlačítkem myši a z nabídky zvolte příkaz Uložit jako).

KOMENTÁŘE
Jméno Příspěvek
Přidejte svůj komentář (*):   
Jméno (*):
Email (*):
URL:
Kolik je dva plus tři? (**)
Předmět (*):
(*) povinné údaje
(**) kontrolní antispamová otázka
BB help BB code formátování - nápověda
Pozor! Čtěte! Pravidla diskuse na portálu StreetWork.cz
 
.Home .Odborná sekce .Fórum TP .Otázky a odpovědi .Fotogalerie .Odkazy .Partneři .Mapa portálu
.Metodika .ČAS .Členství v ČAS .Vzdělávání .Konference .Týden klubů .Cena . . .RSS kanál .Odběr novinek emailem | ČAS © 2006 - 2020 | portal@streetwork.cz