Nejste přihlášeni
Stránky 1
Ahoj,
ráda bych si vyslechla názor zkušených kolegů. Náš klub byl delší dobu uzavřen, od ledna jsme otevřeli pro cílovku 6 - 26 let, návštěvnost byla bezvadná jenže kvůli projektu (ESF) jsme museli od září upravit cílovku na 15 - 26 let. Od té doby se silně potýkáme s návštěvností. Klub funguje strašně nárazově. Někdy přijde jen pár klientů a jindy je tu narváno - jenže to je občas.
řešíme teď jestli pomůže terén nebo jestli máme dělat víc akcí mimo klub...
Offline
Ahoj,
teď jsem trochu zmaten jste v diskusi pod Kontaktcentrum, ale v textu píšeš o klubu, pokud tedy budu vycházet z toho, že jste nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, tak za mne obě varianty, které zmiňujete vidím jako možnost či příležitost "jak nalákat lidi do klubu" a možná by se našlo toho více ... to je trochu na metodické vedení :-)
1. Pravidelný streetwork (terén) - i přesto, že terén je především pro ty, kteří nevyužívají ambulantní formu pomoci tj. klub, tak vy to můžete pojmout jako prodlouženou ruku klubu, kdy Vaši uživatelé nebo klienti (co je vám bližší) budou využívat službu v klubu i terénu, pokud je to jejich potřeba a navíc v terénu získáte i díky monitoringu, vyhledávání a kontaktování další zájemce o službu (třeba i do klubu ... ) ... je toho více o čem by se zde dalo diskutovat a povídat ...
2. Akce mimo klub - ano i toto je jedna z cest ... více PR o své činnosti, udělat hapening, workshop, soutěže, akce,který reprezentuje činnost Vašeho klubu a zároveň naláká klienty - těch možností a také jak je více ... nevím co jste už zkusili, jaké máte zkušenosti s tím co funguje a co nefunguje, jak velké město či lokalita jste, je třeba zvážit spoustu faktorů a pustit se do toho, co je nejefektivnější (jak pro službu, personál, klienta, tak i chtě nechtě ekonomicky). ... někoho si třeba pozvěte na toto téma či pořešte na supervizi či metodice ...
Offline
Jsme Nízkoprahový klub Kontakt (je to trochu zavádějící...).
Offline
Ahoj,
no já bych ještě popřemýšlela i o té cílové skupině. Píšete, že jste MUSELI cílovku upravit, což si myslím, že nemuseli. Jen ESF hradí náklady na cílovou skupinu od 15. Klidně dál pracujte i s mladšími, jen na ně budete muset žádat jinde, např. na MPSV, místních úřadech, nadacích. Vždy to jde udělat. Přijde mi líto, najednou odsřihnout plno klientů od služby a zaměřovat se jen na starší, navíc pokud jich chodí málo.
To je jen doplnění toho, co psal Robert.
Hela
Offline
Souhlas s Helou. My jsme také napsali např. projekt na Pomozte dětem a máme peníze na 0,9 úvazku, peníze na maringotku, nový web i se streetworkem on-line, na Graffiti Jam, spreje a mnohé další a to pro cílovou skupinu 11-18 let, takže bych jak psala Hela hledal možnosti. Možnosti jsou - jen je hledat. Navíc když víte, že tam tu cílovku máte a potřebuji Vaši službu.
Hodně zdaru. Robert
Offline
Máme problém s prostorem, s úvazky - je nás málo. Finance na mladší cílovku jsou mizivé. Takže pořád začínáme. Probíráme jak na to a stojíme na místě. Jinak máme za sebou podařené lokální skateboardové závody. Akce v klubu pořádáme, ale nic moc účast. Jako když se sem ta mládež bojí...Z
Offline
Ano. Chápu. Nejste asi jediní, ani první a možná (ikdyž to říkám nerad) ani poslední, kdo má tyto problémy, ale rozhodně tohle nevyřešíme tady přes diskuzní fórum. Buďto vyřešit na metodickém vedení, supervizi nebo někoho si pozvat či někam zajet na stáž či zkušenou za kolegy, co by Vám osobně poradili a společně s Vámi nadhodili možné cesty kam se ubírat. Myslím, že je užitečné věnovat s celým týmem den tomu "jak dál" osobně s někým dalším buď nezatíženým Vaší minulostí nebo nějakým odborníkem z praxe, než lámat hlavu nad tím čtvrt roku co jste už vše zkusili či nezkusili a proč to nejde. Přeji hodně štěstí v rozhodnutí a posunu Vaší práce k obrazu Vašich klientů i Vás :-). R.
Offline
Stránky 1