06 | 03 | 07
ČAS
Dotazníkové šetření vaší spokojenosti
Koncem ledna jste od nás dostali dotazník se žádostí o zpětnou vazbu na aktivity České asociace streetwork na poli Public relations pro obor. Zejména se jednalo o zhodnocení loňské informační kampaně. Je pro nás důležité znát vaše názory a čerpat z vašich nápadů. Položili jsme vám tedy i otázky, které nám mají pomoci při přípravě akcí nových. Všem, kteří věnovali svůj čas ČASu ještě jednou moc děkujeme. A jak hodnocení dopadlo? Vyplněný dotazník nám zpět poslalo 43 zařízení. Většinou jste měli na výběr z několika možností nebo jste měli ocenit příslušnou kategorii procenty spokojenosti od 0 do 100. Oborový portál www.streetwork.cz - Čtete články na portálu? 20 pravidelně / 21 sem tam / 2 spíše ne
- Píšete články? 8 ano / 35 ne
- Inzerujete na portále? 11 ano / 32 ne
- Vaše spokojenost s portálem 79,51%
U tohoto tématu byl největší rozpor ve struktuře webu a grafice. Někomu se líbí moc, někomu vůbec ne. Vesměs jste se shodli, že obsah je přesně ten, který chcete na portálu mít. V současnosti již začala přestavba portálu, která povede především k zjednodušení vaší orientace. Prvním krůčkem, který byl udělán, je zřízení mapy portálu. Vylepšení portálu bude hotové do konce března. Turné pro nízkoprahy - Účastnili jste se Turné pro nízkoprahy? 22 ano / 21 ne
- Vaše spokojenost s organizací turné? 76,15%
Kategorie s nejhorším průměrem. Ovšem nejvíce medializovaná. Největším paradoxem byla částečná nespokojenost s výběrem kapel, které jsme ovšem nevybírali. Nabídka přišla z jejich strany. Nespokojenost byla také po stránce organizační - koordinační. Na přípravě Turné se podílelo kolem 50 různých subjektů, takže to bylo náročnější. Základním poučením je, pokud se bude podobná aktivita opakovat, posílení významu koordinátorů za jednotlivé krajské skupiny (ať už fungující nebo vznikající atp.). Prakticky to znamená mít finance na jejich činnost. Výroční cena Časovaná bota 2006 - Víte, že ČAS vyhlašuje pracovníka a tým roku? 43 ano
- Jste spokojeni s nominačními formuláři? 32 ano / 1 ne / 10 neznám
- Vaše spokojenost s Výroční cenou 2006 86,05%
- Kdo by měl o nominovaných a vítězích rozhodovat 16 hlasování všech klubů / 23 rada ceny
Všichni o ceně ví a chápou její význam. Systém výběru nominovaných a následně oceněných by možná obohatil prvek kombinace hlasování všech zařízení a rozhodování Rady ceny. Všichni tedy vyberou užší nominace 3+3 v obou kategoriích a Rada z těch šesti vybere dva vítěze. Pokud někdo budete mít nápad, jak všelidové hlasování zorganizovat bez možnosti zneužití a zmatků, sem s ním. Osvětové spoty (Škola a Zkušebna) - Viděli jste osvětové spoty? 39 ano / 4 ne
- Všimli jste si akce Připojte se i vy? 33 ano / 10 ne
- Líbili se vám bannery Jsme to i my? 83,87%
- Líbil se vám fotoset Jsme to i my? 84,84%
Vyloženě trefa do černého. Spoty se povedly a bude dobré je nadále prezentovat. Rádi bychom je nabízeli na různých kulturních akcích, třeba na hudebních festivalech. Kdyby někdo mohl pomoci, budeme nadšení. Co se týče fotosetů a bannerů, musíme i při příští celorepublikové akci pamatovat na tento způsob, jak vám dát možnost identifikovat se s touto akcí. - Viděli jste v televizi nějaké pořady o streetworku, atp.? 26 ano / 17 ne
- Jaké? 22 Noc s Andělem, 6 SuperPomeranč, 4 Dobré ráno, 3 Kde peníze pomáhají
- Spokojenost s úrovní pořadů 79,23%
S nadsázkou by se dalo říct, že pracovníci nzdm a streetworkeři si ráno raději pospí, kdežto po večerech koukají na telku... Pokud budeme o nějaké mediální události vědět, budeme se snažit dopředu na ní upozorňovat. Nepravidelné periodikum ČAS Časovaný občasník - Znáte Časovaný občasník? 42 ano / 1 ne
- Kolik čísel do roka byste uvítali? 4,575 (tzn. 4-5 čísel)
Časovaný občasník byl do jisté míry nahrazen portálem. Ale stále jsou tu formy shrnutí, upozornění, kalendárií a důležitých témat, které se hodí právě jen do časopisu. Takže první letošní číslo se již brzo objeví ve vaší e-mailové schránce. PR ČAS a vizuální identita ČAS - Celková spokojenost s činností PR ČAS pro obor a kluby 86,05%
- Líbí se vám vizuální identita ČAS (logo, hlavičkový papír, vizitky, osvědčení, portál a jeho symbol atp.) 81,86%
Komentáře mně inspirovali k nápadu, zda by nebylo dobré připravit kurz Public relations pro pracovníky klubů. Co myslíte? Společné aktivity klubů - Mohl by být touto společnou aktivitou Music Cup (soutěž vašich kapel – krajská kola, finále)? 27 ano / 14 ne
- Mohl být touto aktivitou Den/Týden klubů? (společné PR a název; vlastní náplň zcela volně podle sebe) 41 ano / 1 ne
- Jakou preferujete délku akce Den/Týden klubů? 7x 1 den,16x 3 dny, 19x celý týden
- Měli byste zájem účastnit se setkání klubů v podobě Streetwork Cupu (turnaj v nějakém kolektivním sportu)? 34 ano / 7 ne
Procenta hovoří jasně a my se snažíme sehnat finance. Jaké možnosti budou, oznámíme včas. Osvětová kampaň - Považujete za důležité natočit dokumentární film o NZDM (mapující např. Německo, Česko a Slovensko)? 89,5%
- Uvítali byste tištěné osvětové materiály o NZDM pro veřejnost (úřady, školy, rodiče atp.)? 93,26%
- V jakém nákladu? 378,75 ks na klub
- Uvítali byste tištěné osvětové materiály pro klienty (různá témata – sex, závislosti atp.)? 91,4%
- V jakém nákladu? 346,67 ks na klub
Námět k dokumentárnímu filmu je sepsán a teď ještě sehnat peníze. Tištěné materiály doufejme budou. Pracujeme na jejich přípravě a opět je vše odvislé od financí. To je tedy stručné shrnutí vašich hodnocení a názorů a následné nastínění možných řešení. Každé jednotlivé téma bude vždy, když bude aktuální, znovu vyhodnoceno a my se budeme vracet především k vašim komentářům. V současnosti takto pracujeme s poznámkami k portálu. Pokud jste některou z hodnocených aktivit nezaznamenali nebo se chcete dozvědět víc, doporučuji vám článek Kampaň nízkoprahových klubů - ohlednutí. za Českou asociaci streetwork Jiří Kocourek
|