Deprecated: Function eregi() is deprecated in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php on line 364

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/phpInputFilter/class.inputfilter.php on line 457

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/phpInputFilter/class.inputfilter.php on line 459

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/joomla.php on line 715

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/index.php on line 229

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/index.php on line 230

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/index.php on line 231

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/index.php on line 232

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/index.php on line 233
StreetWork - Seminář PR a firemní fundraising prakticky!

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/phpInputFilter/class.inputfilter.php on line 457

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/phpInputFilter/class.inputfilter.php on line 459

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/components/com_content/content.php on line 14

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/includes/sef.php:364) in /www/doc/archiv.streetwork.cz/www/components/com_content/content.php on line 14

19 | 04 | 11

ČAS

Seminář PR a firemní fundraising prakticky!

Dvoudenní seminář pro max. 15 osob v rozsahu 16 hod. Seminář bude akreditován u MPSV.

Komu je seminář určen:

  • Pracovníkům v zařízeních poskytujících nízkoprahové sociální služby zejména NZDM a SW. Doporučujeme, aby se kurzu účastnili pracovníci, kteří chtějí (a mají kompetence) v organizaci/zařízení řídit a řešit PR a firemní fundraising.

Termín semináře:

  • 6. - 7. 6. 2011

Výuka:

  • 1. den: 10 - 18 hod.
  • 2. den:  8 - 16 hod.

Lektor: David Petr - opírá se především o svou osmiletou profesní praxi ve firemním fundraisingu a šestiletou praxi v public relations v občanském sdružení PROSTOR PRO (www.prostopro.cz). Semináře s tímto lektorem jsou nejvhodnější pro pracovníky a organizace, které s firemním fundraisingem a public relations nemají mnoho zkušeností, ale vědí, že se chtějí a musí těmto oblastem věnovat. Lektor při seminářích pracuje s aktuálními profesními zkušenostmi a dovednostmi získané pravidelným vzděláváním. Teoretické poznatky aplikuje do praktických příkladů. S posluchači je v neustálém dialogu a využívá i jejich zkušeností a poznatků pro ostatní posluchače. Je osobně velmi motivován vzdělávat právě v oblastech firemního fundraisingu a public relations, protože tyto nástroje považuje pro organizaci za existenčně důležité

PUBLIC RELATIONS…prakticky!
Motto: Bez veřejnosti to opravdu nejde…

Forma kurzu: Jednodenní seminář s příklady z každodenního života pracovníka PR
Základní heslo: Komunikujte!
Klíčová slova: Public relations, praktické nástroje PR, osobní příběhy, veřejné akce, komunikace, corporate identity, tisková zpráva
Kurz vám pomůže: Vytvořit si vlastní nejlepší nástroje pro dobré PR organizace. Uvědomit si důležitost Corporate Identity organizace. Rozdělit si Vaše cílové komunikační skupiny a jak s nimi komunikovat. Zjistit sílu tiskové zprávy

Cíl:

  • ilustrační fotoSeznámit účastníky s praktickými nástroji PR.
  • Uvědomit si, že s každou skupinou komunikujeme jinak.
  • Seznámit účastníky se základy tiskové zprávy.

Obsah:

  • Kvalitní PR - základ dobré organizace
  • Rozdílem mezi PR a marketingem
  • Corporate identity organizace/zařízení
  • Jak odstranit předsudky o organizaci/zařízení? Praktické nástroje PR
  • Které nástroje PR jsou nejlepší?
  • Vyplatí se plánovat PR?
  • Příklad informační kampaně
  • Veřejnost, firmy, úředníci, politici - jsou stejní?
  • Tisková zpráva (vlastnosti, struktura)
  • ÁR PÍ aneb jak to zazdít
Doporučená délka: 7 hodin
Doporučené znalosti účastníků: Komunikační dovednosti, základy PR
Termín: 6. června 2011

FIREMNÍ FUNDRAISING…prakticky!
Motto: Kdo, když ne my? Kdy, když ne teď?

Forma kurzu: Jednodenní seminář s příklady z každodenního života firemního fundraisera
Základní heslo: Požádejte ještě dnes!
Klíčová slova: firemní fundraising, dárce, partner, sponzor, člověk jedná člověkem, motivace, péče, dar, komunikace, dlouhodobé partnerství, praktické nástroje, příklady dobré praxe
Kurz vám pomůže: Nahlédnout do firemního fundraisingu a uvědomit si jeho důležitost. Ujasnit si postavení firemních dárců vedle jiných zdrojů. Začít s firem. fundraisingem

Cíl:

  • Seznámit účastníky se základy a nástroji firemního fundraisingu
  • Motivovat účastníky začít s firemním fundraisingem

Obsah:

  • Ideální fundraising v kvalitní organizaci
  • O čem je doopravdy firemní fundraising
  • Zlatá pravidla firemního fundraisingu
  • Vybrané metody firemního fundraisingu
  • Příklad fundraisingového programu
  • Co můžeme nabídnout firmě a co může nabídnout nám?
  • Rozjíždíme firemní fundraising. Koho oslovit a jakým způsobem?
  • Péče o dárce
  • Co udělat, když nemáte čas
Doporučená délka: 7 hodin
Doporučené znalosti účastníků: Komunikační dovednosti, základy fundraisingu
Termín: 7. června 2011

Místo kurzu: Praha, bude upřesněno

Cena semináře:

  • Cena kurzu stanovena ve výši 2 800 Kč.
  • Pro účastníky z členských zařízení České asociace streetwork, o.s. cena 2 200 Kč.
  • Ubytování ani stravu nezajišťujeme.

Uzávěrka přihlášek: 8. 5. 2011








Dostatek příkladů z praxe, je znát angažovanost lektora v dané problematice. Skvěle připravená prezentace a pěkný sumář důležitých věcí. Líbily se mi konkrétní příklady. David Petr je zapálený pro věc - fundrasing. Má kultivované vystupování. Pohotově odpověděl na všechny dotazy, mluvil jasně a srozumitelně.*





* pozn.: citáty jsou vybrané ze skutečných ohlasů na seminář

Přihlašovací formulář

Adresa zařízení, ve kterém pracujete:
Je zařízení, ve kterém pracujete, členem ČAS?

Fakturační údaje:
Způsob úhrady (*):

pdfZávazné podmínky účasti na vzdělávacím programu ČAS



(kontrolní antispamová otázka)

(*) povinné údaje