26 | 01 | 10
Nízkoprahový klub Pavlač
Finanční manažer/ka
Ratolest Brno hledá kandidáta na pozici finanční manažer/ka. Jedná se o práci na 1,0 úvazku, tzn. 40 hodin týdně. Částečně pružná pracovní doba. Nástup možný v průběhu března 2010. Náplň práce: - příprava ročního finančního plánu celé organizace vycházející z dílčích projektových/programových rozpočtů,
- příprava a sledování cash-flow,
- sledování rozpočtů a příprava zpráv o jeho plnění,
- zpracování vyúčtování projektů pro jednotlivé dárce,
- spolupráce s programovými manažery při přípravě projektů,
- finanční řízení projektů.
Požadujeme - praxe (min. 12 měsíců v ziskovém či neziskovém sektoru),
- velmi dobrou znalost práce na PC, především MS Office,
- znalost přípravy, sledování a vyúčtování rozpočtů,
- znalost projektového managementu,
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
- zkušenosti s projekty financovanými z EU výhodou.
Nabízíme - zajímavou a odpovědnou práci v dynamickém kolektivu,
- možnost seberealizace,
- odpovídající mzdové ohodnocení (17 000 - 22 000,- hrubého),
- možnost osobního rozvoje,
- zázemí organizace s dlouholetou praxí.
Nutnou podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu (zkušenosti v dané oblasti, motivace, aj.) nejpozději do 12. 2. 2010 na email lucie.voseckova@ratolest.cz. Více informací podá: Mgr. Lucie Vosečková, ředitelka sdružení, tel: 777/984042. Vybraní uchazeči budou kontaktováni emailem, aby se dostavili k osobnímu pohovoru, který proběhne dne 16. 2. 2010. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení v případě, že nevybere vhodného kandidáta. Finanční manažer/ka - ve spolupráci s výkonnou ředitelkou připravuje roční finanční plán celé organizace vycházející z dílčích projektových/programových rozpočtů, zároveň připravuje roční plán Cash-Flow
- poskytuje servis projektovým manažerům při přípravě jejich projektových / programových rozpočtů a při přípravě projektových rozpočtů zohledňuje finanční stav celé organizace
- zodpovídá za aktualizace ročního finančního plánu
- pravidelně připravuje podklady pro kontrolu čerpání projektových / programových rozpočtů a pro výkonnou ředitelku připravuje pravidelný přehled plnění rozpočtu organizace (příjmová i výdajová strana rozpočtu)
- na jednání výboru sdružení připravuje přehled aktuálního plnění rozpočtu včetně finančních výkazů - Výsledovky, Rozvahy a plánu Cash flow do konce účetního období
- na základě průběžného sledování stavu finanční hotovosti (cash-flow) rozhoduje operativně o bezpečném krátkodobém zhodnocování volných peněžních prostředků
- ve spolupráci s externí účetní nastavuje systém manažerského účetnictví - tj. sledování a alokace výdajů na střediska a zakázky, včetně rozpouštění režijních nákladů organizace a programů
- připravuje finanční vyúčtování projektů pro jednotlivé dárce
- nastavuje systém kontroly věcné správnosti přijatých i vydaných faktur a pravidelně sleduje závazky a pohledávky sdružení
- zodpovídá za pravidelné kontroly příchozích a odchozích plateb
- zodpovídá za realizaci hotovostního i bezhotovostního styku s bankami a dodržování pravidel týkajících se podpisových vzorů a oprávnění k finančním operacím, kontroluje vedení pokladny
- zodpovídá za nastavení systému evidence majetku a zásob sdružení, ve spolupráci s externí účetní nastavuje odpisové plány pro jednotlivé druhy majetku
- řídí inventarizaci majetku, pokladen a zásob sdružení
- zajišťuje včasné podklady pro externí účetní a mzdovou účetní a kontroluje jejich práci
- zodpovídá za aktualizaci vnitřních směrnic organizace
- řídí proces účetní závěrky, auditu a včasného podání daňového přiznání, včetně přiznání k dani darovací
- zodpovídá za přípravu finanční zprávy do výroční zprávy sdružení.
|