10 | 05 | 11
StreetWork.cz
Významné ocenění pro Millward Brown
Výběr z tisku: FIPP, mezinárodní asociace vydavatelů časopisů, vyhlásila výsledky druhého ročníku celosvětové soutěže výzkumů zaměřených na podporu časopiseckého trhu nebo inzerce v časopisech s názvem FIPP Research Awards 2011. Jedním z nejlepších výzkumů časopiseckého trhu v roce 2010 - v soutěžní kategorii o nejlepší výzkum pořádaný národní vydavatelskou asociací - byl vyhlášen výzkum agentury Millward Brown. Druhé místo v této prestižní soutěži tak patří České republice. Výzkum reklamy v časopisech oční kamerou (eye tracking) se uskutečnil na šesti aktuálních vydáních titulů reprezentujících hlavní žánrové skupiny časopisů. Hlavní předností výzkumu podle organizátorů je, že se nezaměřuje na jeden aspekt časopisů, ale kombinuje řadu poznatků o titulech. Výzkum časopisů a jejich vnímání, agentura realizovala i pro Sekci časopisů Unie vydavatelů. Výzkum se propracoval až na shortlist nejlepších projektů, také v kategorii výzkumů pořádaných národními vydavatelskými asociacemi. Pozn.: Millward Brown realizuje výzkum Nízkoprahy pod lupou, nedávno se konaly semináře na toto téma.
Časopisecký trh dobře zkoumal Millward Brown, mam.ihned.cz, 20. 4. 2011, Kristýna Křížová
|