27 | 04 | 09
Open House
Open House má svůj komiks
Ještě předtím, než ČAS vydal komiksy s preventivními tématy, zrodil se v hlavě nápad, jak představit cílové skupině vhodnou, a pro ně srozumitelnou a hlavně zábavnou formou naše služby. Volba byla jasná a padla na komiks. Od té doby, ale uběhlo ještě kus cesty, shánění financí na výtisk a grafika, který by byl schopný pro nás komiks udělat dle našich představ.
Teď je rok 2009 a my máme konečně komiks, který se ohromě povedl. Primárně je určen pro cílovou skupinu a je to fajn doplňující prostředek při prvokontaktu,. Osvědčil se nám rovněž při presentaci našeho klubu na různých veřejných a společenských akcích, protože je dobře uchopitelný pro širokou, ale i odbornou veřejnost. Příběhy v komiksu vycházejí z praxe. Je ověřené, že pokud své služby presentujete formou konkrétních příběhů, tak to vzbuzuje zájem a lidé jsou Vám více nakloněni. Je důležité zvolit vhodnou formu a komiks je pro tyto účely nejlepší volba. Máte téměř 100% jistotu, že si jej všichni, včetně cílové skupiny přečtou až dokonce, pochopí co nabízíme a ještě je to bude bavit. Jisté změny už zaznamenáváme také u nových zájemců o službu, kteří k nám přicházejí. Většinou už vědí, co asi nabízíme a mnozí už přišli právě díky komiksu, který se jim dostal do rukou. A to jsme ještě s distribucí pořádně ani nezačali.
Když to shrnu, komiks, který byl původně určen výhradně cílové skupině, má úspěch i mezi odbornou a laickou veřejností a to je něco, co nás těší. Je to totiž známka toho, že jsme odvedli kus dobré práce. Posuďte sami a nechte se třeba inspirovat…. Za pracovní tým NZDM Open House Markéta Brziaková
|